sâmbătă, 12 decembrie 2009

Winter jam

"A iubi e primavara, a cunoaste inseamna iarna"(Lucian Blaga)...So, acum descoperim si invatam lucruri noi...Spre exemplu, eu am invatat ca nu exista accidente, iar destinul vine ca o vijelie, asa cum a venit si zapada de anul acesta. De curand, prietenul meu cel mai bun mi-a dezvaluit un secret, iar din acel moment, toate intamplarile recente au inceput sa se lege...cu totii stim ca prieteniile sunt pe viata daca stii sa le alimentezi...dar nu incetez sa ma intreb: cati ani iti trebuie sa cunosti o persoana? cum vine increderea?
Despre destin, nu am nimic de zis...e steaua noastra din frunte, dar tineti minte - viata nu e ca in filme! Prin urmare, nu vin intotdeauna acele happy-ending-uri...asa cum s-a intamplat, Doamne fereste, la cei care au ramas blocati pe drumuri datorita zapezii si cativa au si murit inghetati. Da, si Buzaul este izolat..toate iesirile sunt blocate :D aici noi numim Siberia 2 sau Frigoslavia.
In final, toti trebuie sa ne confruntam cu alegerile facute, caci noaptea poate sa te impinga intr-un viitor intunecat...
(pentru cel mai bun prieten si pt increderea noastra..tnx)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu