vineri, 30 octombrie 2009

Studentia

"Scoala s-a terminat..libertate frate, poate facultate si viata de noapte!!" (Vama Veche)
Imi place viata de student 8-> Desi nu stau la camin, ma bucur foarte mult de studentie si de tot ce presupune aceasta..Noroc ca am multi prieteni care locuiesc in camin si ma primesc si pe mine in gazda din cand in cand sa gust putin din libertatea lor..Cu toate ca locuiesc impreuna cu mama, sora si nepotica mea de 1 an si 4 luni, nu am parte de restrictii si sunt foarte norocoasa din acest punct de vedere. Acum, la inceput, imi permite si timpul sa colind Bucurestiul in cautare de lucruri noi si ocazii de enterteiment...
Strazile mari si oamenii grabiti, cladirile care te imbulzesc si masinile zgomotoase sunt farmecul acestui oras..Merg pe strada si nu pot sa nu ma intreb: de ce ne plangem de haine, bijuterii si alte clisee cand libertatea este afara? Daca avem sanatate si o facultate pe care sa o terminam, de ce lasam exact un al treilea lucru sa ne impiedice sa ne bucuram de viata si studentie? Oare nu avem tot?
Pana la urma...Ce inseamna sa ai tot?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu